Нашите ръководни принципи по управлението на качеството са:
Ориентираност към клиентите:
Дружеството зависи от своите клиенти и за това трябва да познава и да отговаря на настоящите и бъдещите им потребности и изисквания и да се стреми да надминава очакванията им.
Силно ръководство:
Ръководството се стреми да осигурява единство на стратегия,цели и подходяща вътрешна работна среда в дружеството и да създава среда в която персоналът целенасочено да се стреми за достигане на целите по качеството.
Ангажираност на персонала:
Персоналът на всички равнища представлява същността на дружеството. Неговото цялостно въвличане дава възможност за пълноценно използване на възможностите му.
Подход ориентиран към процесите:
Желаният резултат се постига по-рентабилно, когато дейностите и съответните ресурси се управляват като процес.
Системен подход на управление:
Осъзнаването, разбирането и управлението на процесите в дружеството, като взаимносвързани в система, допринася за ефективността и рентабилността на дейността на дружеството.
Непрекъснато подобряване на качеството:
Непрекъснатото подобряване на качеството е постоянна цел на дружеството.